Головна » Файли » Для учнів » Дистанційне навчання


Категорії
Учнівське самоврядування [3]Конкурси, олімпіади [6]
ДПА та ЗНО [6]Корисно знати [37]
Дистанційне навчання [31]

Образотворче мистецтво 6 клас (дистанційний курс)
05.09.2016, 01:13

Дистанційний курс з образотворчого мистецтва для 6 класу
Вчитель - Хомин Галина Василівна
 
1. Зображення на площині. Елементарна побудова природних форм, в основі яких лежить геометрична подібність зображення (овочі, фрукти тощо)  
2. Побудова складних за формою предметів шляхом вичленення в їх будові простих геометричних форм (різні за формою глечики, вази). Силуетне рішення  
4.1. Прикладна діяльність. Відтворення тональних відношень в декоративній композиції за уявою «Гілка дерева з плодами і листям»  
4.2. Прикладна діяльність (продовження)  
4.3. Відтворення тональних відношень в декоративній композиції за уявою «Гілка дерева з плодами і листям» (продовження)  
5. Зображення в об’ємі. Динаміка композиції та контраст форми в рельєфній роботі «Дари природи»  
6. Стилізоване рішення мотивів різних за формою дерев у декоративній композиції «Ліс моєї фантазії»  
7. Прикладна діяльність. Стилізоване рішення мотивів різних за формою дерев у підсумковій декоративній композиції «Ліс моєї фантазії»  
8. Узагальнення вивченого мaтepiaлy з теми «Форма (площина, конструкція, об'єм)»  
9.1. Зображення на площині. Розвиток просторової уяви учнів та відчуття об\'ємності  
9.2. Виконання вправ на побудову об\'ємних геометричних тіл (куб, циліндр), які розміщенні на різному рівні відносно лінії горизонту (вище, нижче, посередні)  
10. Зображення на площині. Виявлення об'єму фор¬ми предмета засобами світлотіні. Виконання елемен¬тарного натюрморту з двох предметів, наближених за формою до геометричних тіл за уявою в техніці гри¬зайлі  
12. Зображення на площині. Світлотінь. Вправи з відтворення впливу оточуючого кольорового середовища на предмет білого кольору (куля) в трьох варіантах колірного середовища (жовто-синього, жовто-червоного, синьо-червоного). Етюди з натури  
13. Сприйняття мистецтва. Імпресіонізм. Відтворення дійсності у стилі імпресіонізму. Компонування підсумкової творчої роботи «Святкова ялинка на майдані» ___  
14. Зображення на площині. Відтворення святкового настрою у пейзажні роботі за уявою «Святкова ялинка на майдані». Робота у кольорі з виконанням у техніці крапкування  
16. Прикладна діяльність. Паперопластика. Сполучення геометричних тіл в об’ємній декоративній композиції «Новорічна іграшка»  
17.1. Історія відтворення людиною образів оточуючого світу (рослин та тварин). Первісне мистецтво. Звіриний стиль та рослинні мотиви в ужитковому мистецтві народів різних континентів  
17.2. Урок-бесіда “Витоки традиційного стилізування та його розвиток”  
18. Зображення на площині. Відтворення стильових закономірностей первісного мистецтва в анімалістичній композиції за мотивами наскельного живопису « Бізони», « Мамонти» тощо  
19. Прикладна діяльність. Паперопластика. Створення декоративних образів тварин у техніці орігамі  
20. Прикладна діяльність. Сполучення тваринних та рослинних елементів у ескізній роботі за мотивами індіанського та маорійського ужиткового мистецтва “Тотемний стовп”  
21. Прикладна діяльність. Розробка орнаменту з поєднанням стилізованих зображень рослин та тварин за мотивами ужиткового мистецтва древніх скіфів, Германців, слов’ян (на вибір)  
22.1. Прикладна діяльність. Символізм української вишивки. Імітація вишивки в українському народному стилі з використанням рослинного та тваринного мотивів в творчій роботі „Чарівний рушник”  
22.2. Прикладна діяльність. Символізм української вишивки. Імітація вишивки в українському народному стилі з використанням рослинного та тваринного мотивів в творчій роботі „Чарівний рушник”  
22(2 варіант). Прикладна діяльність. Символізм української вишивки. Імітація вишивки в українському народному стилі з використанням рослинного та тваринного мотивів  
23. Культурні та національні традиції. Дизайн середовища. Українська світлиця  
23 (2 варіант). Зображення на площині. Творчий натюрморт за уявою з предметів, що визначають епоху. «Трипільські мотиви» ___  
24. Підсумкова робота в довільній техніці та виді діяльності. Відтворення мотивів ужиткового мистецтва різних епох та культурних регіонів в ескізній роботі за уявою «Гобелен норманів», «Вігвам індіанського вождя»  
25. Завершення в кольорі підсумкової творчої роботи «Вігвам індіанського вождя»  
26. Архітектура – кам’яна книга століття  
26.2. Сприйняття мистецтва. Узагальнення вивченого матеріалу з теми розділу: «Природні форми та явища»  
27-28. Зображення на площині з елементами прикладної діяльності. Передача основних особливостей пропорційної будови чоловіка і жінки в роботі за уявою «Дизайн спортивного одягу» (контурне рішення)  
29. Сприйняття мистецтва. Портрет як жанр у мистецтві. Зображення на площині. Вправи з передачі пропорційної будови людського суспільства. Відтворення особливостей характеру людини в учбовій роботі «дружній шарж»  
Кросворд до уроку 29  
30. Зображення в об`ємі. Відтворення пропорційної будови людської фігури та динаміки її руху в скульптурній роботі за уявою (футболісти, хокеїсти, гімнастка тощо)  
31. Зображення на площині. Особливості пропорційної будови дітей в ескізній роботі «Веселі старти»  
32.Сприйняття мистецтва. Побутовий жанр. Зображення на площині. Порівняльна характеристика пропорційної будови дорослих і дітей у роботі за уявою «Сімейний відпочинок», «Йдемо у цирк» тощо  
33-34. Зображення на площині. Завершення у кольорі сюжетної композиції за уявою «Іспанський танок», «Князь Святослав», «Мушкетери»  
35. Сприйняття мистецтва. Узагальнення теми «Людина та природній світ»



Категорія: Дистанційне навчання | Додав: Адмін | Теги: 6 клас, дистанційне навчання, образотворче мистецтво, зош 20, для учнів, Освіта
Переглядів: 757 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar