Головна » Організація освітньої діяльності » Організація навчального процесу » Педагогічні та методичні ради


Категорії
Нормативна база [39]Шкільна звітність [2]
Звіт директора [4]Фінансові звіти [34]
Педагогічні та методичні ради [6]Освітні програми [3]
Річний план [7]Гуртки, факультативи [10]

Методичні ради (2015-2016)

20.09.2015, 13:31

У 2015-2016 навчальному році педагогічний колектив школи розпочне роботу над методичним напрямом роботи: «Забезпечення реалізації нових державних стандартів освіти в умовах створення громадсько-активної школи».

Даний напрям роботи розроблений на 5 років і включає такі етапи:
1рік (2015-2016н.р.) «Розвиток життєвих компетентностей учнів»
2рік (2016-2017н.р.) «Формування ключових компетентностей учнів на основі використання новітніх педагогічних технологій»
3рік (2017-2018н.р.) «Здоров’язбережувальні технології у навчанні та вихованні школярів»
4рік (2018-2019н.р.) «Компетентнісний підхід у реалізації державних стандартів»         
5рік (2019-2020н.р.) «Діяльнісний підхід як інструмент практичної спрямованості навчально-виховного процесу»

Таким чином, в поточному навчальному році педагогічний колектив працюватиме  над методичною проблемою «Розвиток життєвих компетентностей учнів»  та вирішенням таких методичних завдань:
- створення психолого-педагогічних умов, спрямованих на становлення і      розвиток життєвих  компетентностей  учнів, що формують функціональну грамотність щодо здійснення життєтворчих процесів;
- сприяння оволодінню та ефективному застосуванні школярами індивідуальних прийомів самовиховання та саморозвитку (самоаналіз, самопереконання, самонавіювання, самопримус та самозаохочення, самопідбадьорювання та ін.), що стануть підґрунтям, основою активної та цілеспрямованої участь учнів у формуванні власної життєвої      компетентності;
- формування свідомого, ціннісного ставлення учнів до власного і чужого життя, соціокультурного та природного середовища;
- збагачення внутрішнього життєвого світу школярів в процесі виховання,     сприяння розширенню його життєвого простору та опанування власним життєвим часом;
- формування особистісних якостей, рис характеру, необхідних для розв'язання складних життєвих завдань - активності, суб'єктності, психологічної та моральної стійкості, терплячості, наполегливості, ініціативності, толерантності, виваженості, вдумливості, доброзичливості та ін.
-  ефективне використання засобів ІКТ для обміну повідомленнями та     організації співпраці при розв’язуванні навчальних, дослідницьких і практичних життєвих завдань.

У процесі роботи адміністрацією школи звертатиметься увага на:
- посилення відповідальності кожного вчителя за якість навчання і виховання, об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;
- продовження системної роботи колективу щодо забезпечення наступності  в навчанні між початковою і основною, основною і старшою школою;
- пошук і впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями;
- продовження самоосвіти педагогів шляхом систематичної участі кожного вчителя у колективних формах методичної роботи;
- здійснення особистісного контролю за роботою вчителів з метою вивчення і узагальнення їх досвіду та з метою методично-практичної допомоги;
- продовження практики взаємовідвідування, аналізу й самоаналізу проведених уроків, виховних заходів.



Категорія: Педагогічні та методичні ради | Додав: Адмін | Теги: методична проблема, методичні ради, самоосвіта, методика, вчителям, зош 20, Освіта
Переглядів: 736 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar