Головна » Організація освітньої діяльності » Виховна робота » Класному керівнику


Категорії
Заходи, плани, сценарії по ВР [6]Класному керівнику [15]
Національно-патріотичне виховання [9]Правове виховання [4]
Екологічне виховання [4]Морально-естетичне виховання [9]
Родинне виховання [1]Формування здорового способу життя [6]

20 висловлювань В.О. Сухомлинського про виховання

09.06.2016, 23:16

Пропонуємо вашій увазі добірку влучних висловлювань видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Його мудрі слова заставляють замислитися і направляють на вірний шлях у вихованні дітей.
  • Роки дитинства — це насамперед виховання серця.
  • Виховуючи свою дитину, ти виховуєш себе.
  • Знання без виховання – меч в руках божевільного.
  • До хорошого уроку учитель готується все життя.
  • Залізо іржавіє, не знаходячи собі застосування, стояча вода цвіте, а на холоді вкривається кригою, розум же людини, не знаходячи собі застосування, хиріє.
  • Вільний час учителя — це корінь, який живить джерела педагогічної творчості.
  • Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх стосунках з вихованцями, той вже досягнув половини успіху.
  • Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.
  • Праця – це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану, радості діяння, творення. Думка, що народжена, збуджена, витончена в праці, стає радісною, оптимістичною.
  • Головний зміст і мета сімейного життя — виховання дітей. Головна школа виховання дітей — це взаємини чоловіка і дружини, батька і матері.
  • Для того щоб виховати справжніх чоловіків, потрібно виховувати справжніх жінок.
  • Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання.
  • У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.
  • Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.
  • Школа- не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи — виховання здібностей.
  • Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини.
  • Якщо люди говорять погане про твоїх дітей — вони говорять погане про тебе.
  • Поважайте дитяче бажання бути хорошим, бережіть його як найтонший рух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрості батьківської влади в деспотичне самодурство.
  • Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.
  • Людина народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний.
  • Любов — це насамперед відповідальність, а потім уже насолода, радість.
  • Совість — це емоційний страж переконань.
Джерело



Категорія: Класному керівнику | Додав: Адмін | Теги: учні, Сухомлинський, школа, вчитель, виховання
Переглядів: 667 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar