Головна » Організація освітньої діяльності » Методична робота » ШМО, відкриті уроки, позакласні заходи


Категорії
ШМО, відкриті уроки, позакласні заходи [8]Атестація [6]
Семінари [21]Моніторинги та стан викладання [2]

Декада вчителів початкових класів (2015-2016 н.р.)

02.12.2015, 12:38

У листопаді 2015 року проведено декаду початкових класів та  декаду груп продовженого дня. Взаємовідвідування уроків та виховних заходів сприяло обміну досвідом роботи, активізації  пошукової діяльності вчителів, спонукало до застосування побачених інновацій у своїх класах.

    Вчитель 2-А класу Дрогобецька Л.Д. провела урок-спілкування з учнями про українські народні казки. Використала метод «Мікрофон», вікторину «З якої казки ці слова?», ігри «Впізнай казку за сюжетним малюнком», «Переплутанка». Учні емоційно, з мімікою, жестами, співаючи виконали інсценізацію уривку казки.
    Вчитель 2-Б класу Власова М.М. провела урок природознавства на тему: «Які осінні явища відбуваються в житті рослин», використовуючи ІКТ, багатий пізнавальний матеріал, гербарій осінніх листочків та плодів. Цікавою була інформація про осінні місяці з творів  О.Духновича на русинській мові.
    Вчитель 1-А класу Гарагонич Є.Я. на уроках математики показала прийоми та методи створення позитивної атмосфери для розвитку комунікативних здібностей. Вчителька організувала цікаву роботу в парах під час гри «Мольберт і художник», вчила спілкуватись мімікою та жестами.
    Про основні обов’язки в сім’ї, шанобливе ставлення до старших та інших членів сім’ї говорила з учнями на уроці предмету «Я у світі» вчитель 3-Б класу Піров Н.П. Це був урок – телепередача. Запрошені гості стисло висвітлювали тему «Сім’я» з точки зору літературознавця, історика, юриста, правозахисника, психолога, сімейного лікаря. Репортаж з місця виховання включав інсценізацію вірша про права та обов’язки дітей в сім’ї.
    Урок навчання грамоти в 1-В класі вчитель Касарда Н.І. провела в комфортних умовах завдяки вдалому використанню  «Порад Мудрої Сови» з екрана телевізора. Дивлячись відео-казку «Про двох жадібних ведмежат», учні зробили висновки, вчитель створив проблемну ситуацію: «Попросіть цукерку так, щоб вам її дали» і учні зробили доречні висновки. Робота в парах над аплікацією зі змістом казки теж спонукала учнів до спілкування.
    Вчитель 3-А класу Попович М.Г. провела урок з основ здоров’я з використанням ІКТ, доцільної презентації. Створенню  сприятливих умов для навчання комунікації сприяли «Асоціативний кущ», прийом «Продовжи речення», дидактична гра «Вітамінний потяг», проблемні ситуації, пошукова робота, відеофільм «Харчові добавки», таблиця  вітамінів та фруктів, практичне завдання на визначення терміну придатності та умов зберігання продуктів харчування, вказаних на упаковці.
    Вчитель 4-В класу Шіц Д.Л. на уроці з предмету «Я у світі» використала активні форми навчання: бліц-опитування методом «Мікрофон», дидактичну гру «Хто чим славиться», пошукову словникову роботу про людські чесноти. Учні почули легенду про добро і зло та спробували визначити свої позитивні та негативні риси  характеру, склали асоціативний кущ-квітку про людські чесноти, з досліду «Чудодійне зникнення» підвели підсумок уроку.
    На уроці української мови в 4-А класі вчитель Юхта Н.О. доцільно використала ІКТ, цікаву мовну розминку, словникову роботу, мультфільм з виховною метою. Робота в парах сприяла розвитку комунікативних здібностей та створенню комфортних умов навчання. Цікава рольова гра дала змогу учням висловити своє ставлення до куріння з точки зору вчителя, правоохоронця, друга. Учні самостійно писали твір-міркування про шкідливість куріння.
    На уроці української мови у 2-В класі вчитель Фаринич Н.Ю., використала міжпредметні зв’язки з англійською мовою, фізкультурою, дидактичну гру «Зберіть і запишіть слова з апострофом» у вигляді естафети з м’ячем. Учні провели пошукову роботу про солов’я та виконали завдання «Доповни слово», де треба було змінити слово «солов’ї» відповідно до змісту речення.
    На уроці з основ здоров’я вчитель 1-Б класу Ільницька В.М. розповіла учням про жири, білки та вуглеводи, які є у різних продуктах харчування. Цікавим було інсценування, де учні-вітаміни розповідали про себе. Вчитель провела дидактичну гру «Так чи ні», роботу в малих групах, де учні ділять продукти на корисні та шкідливі. Кожна група захищала своє рішення.
    Урок природознавства в 4-Б класі вчитель Гонак В.І. провела з використанням цікавої презентації. Рольова гра як активна форма роботи спонукала учнів до співнавчання. Це був урок-подорож, де капітан Магелан пропонує кросворд, учні показують на карті материки та частини світу, океани. Школярі провели пошукову роботу та підготували цікаву інформації про материки. Продумана диференційована робота з підручником, практична робота з контурними картами (в парах), дидактична гра «Істинні чи хибні ствердження». Ефектною була демонстрація відео, створеного учнем класу Рейс Артуром.
    Урок літературного читання в 3-В класі вчитель Мельник М.В. провела з використанням ІКТ (робота в парах з антонімами, складання асоціативного куща до слова «добро», словникова робота з малюнковим підтвердженням на екрані, аудіо запис тексту казки «Кривенька качечка», різні види читання (ланцюжком, мовчки, вибіркове, в особах, хором, «На буксир», «Бджілками», «Краплинками»).  Урок насичений різними прийомами і методами створення комфортних умов для навчання й розвитку комунікативних здібностей: лінгвістина хвилинка, скоромовки, «Пряме включення на телебаченні», інтонаційне читання, дидактична гра «З якої казки ці рядки» .

    Під час декади вихователів груп продовженого дня проведено ряд цікавих виховних годин :
-    ГПД 4-х класів, вихователь Скрипинець І.О., тема: «Подорож до країни лікарських рослин»;
-    ГПД 2-А,Б класів, вихователь Євтушенко Т.С.,  тема: «Українські вечорниці»;
-    ГПД 1-А,В  класів, вихователь Свирида Я.І., тема: «Подорож у країну Здоров’я»;
-    ГПД 3-х класів, вихователь Сочка Н.І., тема: Брейн-ринг «Розумники і розумниці»;
-    ГПД 1-А,Б  класів, вихователь Кобаль Е.М., тема: «Казки. Подорож у казку «Колобок»»;
-    ГПД 2-Б,В  класів, вихователь Маркулин О.С., тема: «Серцем зігріта рідна земля».

Таким чином, аналіз роботи вчителів та учнів під час  декади початкових класів та обмін досвідом роботи під час «Ярмарку педагогічних ідей» показав, що творча ініціатива вчителів зросла:  удосконалився пошук активних і цікавих форм ведення уроку, використовуються ІКТ, здійснюється індивідуальний та диференційований підхід до учнів під час  навчально-виховного процесу, поширюються інновацій, зростає самоосвіта педагогів та учнів, активізувався обмін досвідом щодо навчання та виховання молодших школярів на прикладі творчості О.Духновича.

Вчителі  щиро ділилися досягненнями на педагогічній ниві, радили один одному  доречну наочність, посібники, роздатковий матеріал, підготовлені ними презентації уроків.

Підсумовуючи роботу, вчителі зробили висновок: «Прийоми і методи створення позитивної атмосфери навчання й організації комунікації учнів є важливою умовою якісної освіти».



Категорія: ШМО, відкриті уроки, позакласні заходи | Додав: Адмін | Теги: вчителі, декада, уроки, Методична робота, ШМО
Переглядів: 781 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar